2011. július 15., péntek

Aranyköpéseim

I. Én éppen a Piroska nevű szörpöt öntöttem a johnny walkeres pohárba.
Evelin: Jééé...johnny walker
Ránézek a szörpös üvegre
én: Mit johnny walker ? Piroska!
II. Csusza[biosz tanár]: Jó lenne ha eltennéd a Bambid!
 én:De tanárúr... ez Topjoy
III. Petting Kemping  [Peking Kemping akart lenni XD]
IV.Bisex körömlakk [ Unisex helyett XD]
V. [Éjjel,-5°ban,koncertre várva,stadion előtt,csöveken aludva,hulla fáradtan,Betti,Rita & én]
Rita: Kértek Jó reggeltet?
Betti & én: Igen!
Rita: Délig tartó lendület. XD
VI. Tündi : Mi az a peace?
én: Tudod,az a karika és benne az a csirkeláb
VII.Lekapcsolták a Dinót! [a koncert előtti éjjelen , a stadion tetején volt egy dinó és ki volt világítva. éjjel lekapcsolták de én akkor aludtam,és mikor felkeltem akkor mondtam :D itt egy kép a drágáról XD kép ]
VIII. Babatörlő popsi XD
IX. A csigát hogy rajzoljam le? Faházzal? (biosz doga közbe XD)
X. Netti az ágyon feküdt én meg az asztalnál és Netti szemébe sütött a nap. odahúztam a sötétitőt.
Én: de majd ha idekanyarodik a nap visszahúzom. XD
XI. Segglyukszőr sav (biosz óra félrehallás XD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése