2014. január 21., kedd

Compact Disco Symbol (2013.12.28.)

Amikor azt mondom egy CD koncert beszámolójában,hogy a legtökéletesebb koncert volt, akkor azt csak addig értem amíg el nem megyek egy következőre. Nem csak azért volt számomra különleges ez a koncert mert szilveszteri volt, hanem mert ez volt a 10. koncert amire elmentem!

Egy kis félreértéssel kezdődött az egész. Úgy volt meghirdetve,hogy kapunyitás 20:00, így már odamentünk 8 órára. Ami magába véve is kevés idő,pláne,hogy koncertek előtt 3-4 órával ott vagyunk, hátha. Hát most is ott volt Csabi , és ismét meglepődött,hogy ilyen hamar ott vagyunk, de most jogosan, ugyanis mi nem tudtuk,hogy csak éjfélkor kezdődik maga a koncert.
Így volt még 4 óránk kezdésig, így visszamentünk a Nyugatihoz és beültünk vacsorázni Regiékkel.
Hamar eltelt mert beszélgettünk, elszórakoztunk a mosdóba. 11 fele visszamentünk és megvettük a jegyet. A hely nagyon jól nézett ki, és szabad asztal is volt. Megcsináltuk a sminket és mikor egyre többen voltak, lementünk a színpad elé,hogy biztos legyen az első sor.
Kicsit az elején zavart,hogy nem volt színpad csak egy minimális, talán, fél méter, de annyi se, de aztán koncerten ez fel sem tűnt.

Mit ér egy ilyen este valami rossz nélkül, valaki nyakon öntött borral, így a hajam és a felsőm büdös bor szagú volt.
Fél1 körül kezdődött a koncert. Most már tényleg tudtam az összes dalnak a szövegét, így én is tudtam végre énekelni.

Az egyik legemlékezetesebb koncert volt számomra, mert Csabi megpuszilta a homlokom, ami nagyon nagyon jól esett. Onnantól picit kiesett a koncert, mert csak vigyorogtam és reménykedtem,hogy valaki lefényképezte (sajnos nem, így csak az emlékeimben marad meg :))

Mellettem ismét kicsit furcsa csapat állt, és nem féltek,hogy engem esetleg belöknek a színpadra vagy valami. Ordibáltak, csapkodtak.

A csapat a koncert végén megköszönte az egész évet és megígérték,hogy 2014 is mozgalmas lesz. Szerencsére betartották, mert már most 2 koncert időpontom van :)

Miután lementek a színpadról ott vártunk még egy kicsit és kijött Csabi, majd bevitt hátra minket, de egy nagyon kedves szakállas bácsi kiküldött,mert azt hitte belógtunk. Aztán kimentünk és mikor Csabi jött velünk be volt már zárva a színpad mögötti ajtó, így dörömböltünk és Csabi szétszedte a falat és bejutottunk.

Mindenkinek bemutatott és kaptunk puszit és pár szót váltottunk de sajnos mindenki sietett haza így nem sokat voltunk bent. Szerettem volna CD-t venni és nem egyszer kértem is, de ismét a kedves szakállas bácsi elküldött a francba, hogy most nem. Nem hiszem,hogy én olyan bunkó voltam vele, de mindegy is, biztos pszichopatának nézett aki majd zaklatja a fiúkat így inkább elköszöntünk, boldog új évet kívántunk egymásnak és mentünk.

Bánom,hogy nem kértem közös képet, de mindenki fáradt volt, és nekem az a pár perc is elég
volt velük :)

Nagyon jó volt ez az év, mert akkora szeretetet kaptam tőlük, amit kevés olyan banda ad nekem meg. Konkrétan ők az egyetlen magyar csapat akiket szeretek és akikért képes lennék elmenni a világ másik végébe. Remélem a 2014 is olyan gazdag lesz Compact Disco koncerttel mint a 2013-as év :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése